close

-靈感來源是英文課本上的例句((竟然?!

-歡迎帶入各種想像

-寫了兩篇都是悲向

--------------------------------------------------------------------------

●forever and ever

  When he said he would love her forever and ever,

she couldn’t help crying with happiness.

 

聽著你說,你會永遠愛著我。

我忍不住高興地哭了,輕聲回了句

「笨蛋,我也是...」

 

 

 

 

--在我尚未完全消亡之前

--------------------------------------------------------------------------

●take...back to (time)

  On this old street are shops selling old things from the

1940s.

Strolling around this area takes many people

back to their childhood.

 

這條老街上的商店販售著那久遠以前、1940年代的舊物。

我不禁想起了我們的童年時光,

以及只存在於那時、已然不在的你。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    阿粑累豆豆布 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()